Konya Karataylı öğrenciler şampiyonada göz doldurdu

Karatay Belediyespor Kulübü, 2025-2026 Spor Faaliyetleri kapsamında Sivas'ta düzenlenen U17 Yeşilay Güreş Türkiye Şampiyonası'nda bireysel ve takım kategorilerinde elde ettiği derecelerle önemli bir başarıya imza attı.

KONYA (İGFA) - 24-25 Haziran tarihlerinde Sivas Taha Akgül Spor Salonu'nda gerçekleştirilen organizasyonda Grekoromen stil erkekler kategorisinde mücadele eden Karatay Belediyespor Kulübü sporcuları, farklı sıkletlerde kazandıkları madalyalarla kulüplerini başarıyla temsil etti.

KARATAYLI SPORCULARDAN 1 ALTIN, 2 BRONZ, 1 GÜMÜŞ MADALYA

Karatay Belediyesporlu güreşçiler, dört madalya ve takım ikinciliği başarısıyla turnuvayı tamamladı. 48 kilogram kategorisinde mindere çıkan Mustafa Kerem Karaköse, tüm rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu oldu ve altın madalyanın sahibi oldu.

51 kilogramda mücadele eden Mustafa Kenan Çelik ile 71 kilogram kategorisinde yarışan Abdullah Çakmak, gösterdikleri başarılı performansla Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalya kazandı. 92 kilogram kategorisinde ise Muhammed Talha Kurt, final müsabakasına kadar yükselerek Türkiye ikincisi oldu ve gümüş madalya elde etti.

TAKIM HALİNDE TÜRKİYE İKİNCİLİĞİ BAŞARISI
Karatay Belediyespor Kulübü, bireysel başarıların yanı sıra takım sıralamasında da önemli bir derece elde etti. Turnuvayı toplam 93 puanla Türkiye ikincisi olarak tamamlayan Karatay Belediyespor, Grekoromen stil U17 kategorisinde Türkiye'nin en başarılı kulüpleri arasında yer alma başarısı gösterdi.

Altyapıya yaptığı yatırımların karşılığını almaya devam eden Karatay Belediyespor, genç sporcularının ortaya koyduğu performansla Türk güreşinin geleceğine katkı sunmayı sürdürmeyi hedefliyor.

İlk yorum yazan siz olun

Haberleri