NVIDIA DLSS 3.5 Bu Hafta Cyberpunk 2077 2.0 İle Birlikte Çıkış Yapacak

NVIDIA DLSS 3.5 Bu Hafta Cyberpunk 2077 2.0 İle Birlikte Çıkış Yapacak
NVIDIA, DLSS (Derin Öğrenme Süper Örnekleme) yükseltme teknolojisindeki bir sonraki güncellemeyi bu hafta DLSS 3.5 ile resmi olarak başlatacak. İlk olarak Ağustos ayında resmi olarak duyurulan NVIDIA DLSS 3.5 güncellemesi, 21 Eylül’de piyasaya ...

NVIDIA, DLSS (Derin Öğrenme Süper Örnekleme) yükseltme teknolojisindeki bir sonraki güncellemeyi bu hafta DLSS 3.5 ile resmi olarak başlatacak. İlk olarak Ağustos ayında resmi olarak duyurulan NVIDIA DLSS 3.5 güncellemesi, 21 Eylül’de piyasaya sürülecek olan Cyberpunk 2077 2.0 güncellemesine ve 26 Eylül’de Phantom Liberty genişletme paketine dahil edilecek.

NVIDIA, yeni güncellemenin Yeniden Işın Yapılandırma (Ray Reconstruction) adını verdiği özelliği ekleyeceğini belirtiyor. Bu, elle ayarlanmış gürültü gidericilerin kullanıldığı mevcut yöntemin aksine, oyunlarda ışın izlemeli görüntüleri geliştirmeye yönelik süper bilgisayar yapay zekası tabanlı bir yöntem. NVIDIA şunu belirtiyor:

Yeniden Işın Yapılandırma, gerçek zamanlı bir oyun sırasında sağlanabilecek olandan çok daha fazla hesaplama gücü gerektiren, çevrimdışı oluşturulmuş görüntülerin analizinden elde edilen eğitimi kullanarak, küresel aydınlatma veya ortam kapanması gibi eğitim verilerinden aydınlatma modellerini tanıyor ve siz oynarken oyun içinde yeniden oluşturuyor. Sonuçlar ise elle ayarlanmış gürültü gidericilerin kullanılmasından daha üstün olarak nitelendiriliyor.

4K’da maksimum ayarlarla birlikte tam ışın izleme etkinken, Çerçeve Oluşturma, Yeniden Işın Yapılandırma, Reflex ve Süper Çözünürlük kullanan NVIDIA DLSS 3.5, yerel 4K işlemeden ortalama 4,9 kat daha hızlı ve aynı zamanda çok daha gerçekçi ve sürükleyici görünüyor.

Cyberpunk 2077 için DLSS 3.5 desteğiyle 21 Eylül’de yeni bir NVIDIA GeForce sürücüsü yayınlanacağını da belirtelim.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT